mandag 28. november 2011

Julehandel og gjettekonkurranse

Startet julegave-handlingen i dag, med en liten tur til sentrum for å kjøpe.... til..... Hah! Det forblir en hemlighet. Her er hvertfall et lite bilde

Gjett hva dette er og vinn en fin premie  §:o)
(Legg inn svar i kommentarfeltet under)
Svarfrist 4. desember

Noe mer vil jeg ikke si om denne. Kommer til å legge ut de ekte bildene fra handelen på 1. juledag.
Tok meg en liten tur innom Telegrafen for å ta meg en kopp kaffe etterpå. Det er ikke så lett lengre å bare hoppe på en buss, så er man hjemme etter 5 - 10 minutter. Nå må jeg traske til Bystasjonen for å ta linje 600 som bare går hver halvtime. I tillegg tar turen hjem nå 30 minutter,
Egentlig burde jeg ikke klage. Jeg er ganske glad i å ta buss. Det er så deilig å bare slenge seg ned på et ledig sete og la tankene vandre.

I dag skal vi forsøke å få opp advent-stjernen etter min mormor. Det er jo et lite prosjekt bare i seg selv, hvertfall når man ikke har mulighet til å feste krok i vinduet...

4 kommentarer:

  1. Svaret får du 1.juledag, blir du trekt ut, blir gaven din sendt den 5.desember §:o)

    SvarSlett
  2. Jeg tror det kan være et dyr...

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.