mandag 25. februar 2013

Syke syke mennesker

Hva er det som egentlig skjer her i verden. Det virker som om tilværelsen bare blir verre og verre.

Den siste tiden har det gått en ny farsott på Facebook med grupper som hetser døde mennesker. Hvem i helvete er det som gjør slikt??? Hva er det som feiler slike mennesker? Jeg klarer ikke å skjønne hva slike umennesker tenker. Jeg vet hva jeg ville gjort med slike, men dessverre kan jeg ikke skrive det her på bloggen siden det er forbudt å oppfordre til vold, men en passende straff hadde vært å låst en og en inn i et rom hos begravelsebyrået der de kan være sammen med døde i noen dager mens de snakker med de pårørende.

http://www.dagbladet.no/2013/02/25/nyheter/trolling/sosiale_medier/facebook/twitter/25933440/

Disse amøbene av noen mennesker er ikke verdt noen ting. Jeg hadde ikke gitt fem flate øre for å redde dem, skulle det skje noe.

Jeg blir bare så opprørt og rasende over dette at det rett og slett er vanskelig å finne ord. Antagelig fikk de for lite juling under oppveksten.

Jeg synes holdningen til disse møkka-ungene minner stygt om holdningen som sekten West Borrow Baptist Church har for sine medmennesker. Altså Totalt Hjernetomt.

I'm just saying...

Vær så snill å vis respekt for
de døde og deres pårørende.

Dere som viser så lite respekt når det gjelder avlidne, kommer til å skamme dere senere i livet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.