torsdag 5. september 2013

Tyttebær!

Nå har jeg omsider kommet meg etter den etter den skremmende opplevelsen som vi hadde i forgårs. Nå er det middag som står på programmet.

Jeg har litt hjortekjøtt igjen i fryseren etter påskemiddagen og har tenkt å lage noe av dette til middag i dag. Jeg skal skjære opp hjortekjøttet og ha det i fløtesaus med litt enebær i. Dette skal serveres sammen med fløtestuede kantareller, rosenkål (vi eeeelsker denne grønnsaken) og hjemmerørte tyttebær.
Tyttebærene har jeg stuet litt slik at de blir litt syltetøyaktig, men jeg har valgt å ha de fleste bærene hele. Det stod at jeg skulle bruke vaniljesukker i tillegg til vanlig sukker, men vi kan ikke fordra vaniljesukkeret og har valgt å utelate dette. Jeg gleder meg storligen til å lage middagen i dag etter at jeg har kommet hjem fra Panduro. Må en tur dit for å kjøpe noen små duppeditter.

Moffes hjemmelagede rørte tyttebær

I går kom CV-vesken til Tilly. Som dere kanskje husker, fikk jeg feil da jeg bestilte fra The Sassy Pup. Heldigvis lå det en veske for salg ute på Ebay, så den vant jeg budrunden på. Klart Tilly skal ha egen veske. Skulle da bare mangle.
Den er litt stor til henne selv om det er i str Small, men men, det får våge seg.

Fin er den lell...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.