fredag 15. april 2011

Stress!!!

Påskeforberedelser er noe stressende greier. Spesielt når man venter til siste liten med alt som skal gjøres. Jeg tenker på pakking, klesvask, handling og andre ting. Måtte en tur på Oasen i dag for å hente medisiner før jeg reiser. Selvsagt var det en kø som var 11 mil lang... I tillegg måtte jeg selvsagt klare å vindusshoppet i en del butikker (elsker denne formen for shopping). Jeg klart jo det kunststykket når jeg gikk ut av døren i dag, å glemme mobilen og honnørkortet mitt. I tillegg gjorde jeg det kunststykket å gå ut av døren med kun én øredobb på meg. Lol. Nå skal jeg slappe litt av før jeg går i gang med klevasken og jeg håper at jeg kan klare å få den tørr til i morgen. Gliiis...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.