mandag 8. august 2011

Et nytt armbånd

Så har jeg laget et nytt armbånd. Mitt første håndlagde dronning kjede-armbånd. Må si jeg er ganske fornøyd med resultatet. Neste prosjekt blir vel å lære meg rundbrynje og repkjede, men jeg synes det ser veldig vanskelig ut...

...men først burde jeg gått igang med smykkene som skal selges med inntekt til Røde Kors. Idè'ene er der, men jeg mangler litt perler. Har fått en del nydelige perler fra Perleshop, som skal brukes til dette, men jeg har planer om litt flere armbånd og gjerne øredobber også. Trenger bare litt mer perler først. Jeg kjøpte noen statement-charms på Kuttut.com, men de var litt for store til å brukes i et armbånd, så jeg får se om jeg kan finne noen andre som er litt mindre.
Jeg kunne også tenke meg å lage et prosjekt til inntekt for Dyrebeskyttelsen i Bergen, er bare nødt til å tenke ut et design først, men jeg tror ikke det skal bli så vanskelig. Håper at de synes det er i orden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.