fredag 12. august 2011

Skal skal ikke...

Sitter her og tenker littegrann. Jeg lurte på om hjemmesiden jeg har: www.moffeliten.com, skal endre innhold. Nå inneholder den tilbud om bilde-restaurering, men siden den aktiviteten er nesten lagt ned for tiden, lurte jeg på om jeg skulle lage den om til en side for smykkene mine. Gruble gruble. Det hadde vært greit å ha en side bare til dette. Får se når jeg har kommet på plass i mitt nye hjem. Vi har en liten propp i flytteprosessen akkurat nå, så derfor skal jeg en snartur inn til min mor og kanskje hjelpe henne med litt gressklipping. Jeg sitter også og skal lage opp noen armbånd i dronningkjede maken til det under her, som jeg skal legge ut for salg, så de som leser dette og har lyst på et, kan gi beskjed under her. Jeg skal nå se om jeg finner en beskrivelse på hvordan jeg lager flatkjede, maken til det som blir brukt til bunad (må snart ha tak i rigleapparat). Det hadde vært litt stilig å fått til dette, jeg får lete på internett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.