lørdag 17. januar 2015

Winter Nails

Moffeliten før hun har sminket seg om morgenen...
I går var det på tide å kvitte seg med juleneglene. Litt sørgmodig fordi de var så nydelige, men det kommer heldigvis nye juelnegler om noen måneder.

Denne gangen gikk jeg for litt kald look på neglene. Rett og slett sølv med glitter på ringfingrene. Jeg er som vanlig utrolig fornøyd med resultatet.

Det var ikke så mye prat i meg mens behandlingen pågikk. Ikke fordi jeg var sur eller noe, men av og til føler jeg ikke for å snakke selv om jeg er blid. Det stopper liksom opp i hodet mitt og tankene klarer ikke å ta seg frem til munnen. Jeg satt faktisk å tenkte på diverse tema som jeg har lyst til å ta opp på bloggen.
Link til Nails for You
Det er ikke alltid så lett å komme på tema, som en kunne tenke seg å skrive om. Jeg er ikke så samfunnsengasjert av meg, for å være ærlig. Jeg kunne jo ha skrevet om terroranslagene mot Charlie Hebdo, men jeg er sikker på at en stor del av bloggerne har skrevet om dette. Jeg kunne ha skrevet om menneskerettigheter, men jeg har ikke satt meg inn i det og jeg hadde mer enn nok av det, da jeg var svært engasjert på 80-tallet da jeg meldte meg inn i Amnesty og var et aktivt medlem som skrev og sendte brev i øst og vest.

Jeg kunne skrevet ENDA et innlegg om dyrs rettigheter og pelsindustrien, men akkurat nå føler jeg for å ta en pause fra dette. Det er ikke fordi jeg ikke bryr meg, men fordi jeg gikk å vasset i rever oktober, november og desember. Jeg kommer fremdeles til å støtte Dyrebeskyttelsen Norge økonomisk og skal ha flere smykker for salg til inntekt for denne organisasjonen i løpet av året.

Jeg kunne ha skrevet om netthets og mobbing, men det har jeg skrevet om flere ganger før og jeg føler ikke for å fortsette å mase om dette, selv om jeg kjenner til flere topp-bloggere som blir utsatt for ganske stygg mobbing.

Så jeg bestemte meg for å å lage et blogginnlegg om den mer ukjente menneskearten som kalles VAKTMESTERE.

Innlegg vil komme en av dagene.



2 kommentarer:

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.