onsdag 7. desember 2011

Julegave nr 3

...er nå kommet i hus. Jeg var en tur til sentrum i går ettermiddag for å handle litt. Egentlig så skjønner jeg ikke hva jeg tenkte på. Det var jo DET snøfallet. I tillegg til at det var svært vanskelig å gå siden jeg har svake ankler, dårlig balanse og i tillegg ikke har så lett for å se detaljer når snøen ligge var det en utfordring å komme seg til buss-stoppet.
Trafikken gikk jo selvsagt tregt. Turen inn til sentrum tok over en time. Til vanlig tar det en halvtime. Jeg var glad da jeg kom hjem igjen.
I dag har jeg ikke vært utenfor døren og har heller ingen planer om det.

Den årlige plageånden

Her er den nyeste julegaven som jeg har kjøpt. Igjen er det fritt frem til å gjette. Legg igjen svar eller en kommentar under dette innlegget. Den som blir trukket ut, får som vanlig en liten premie.

Hva er dette?
Svarfrist 11. desember

Alle som svarer på konkurransene blir med i hovedtrekningen 23. desember.

I tillegg til handling fikk jeg strøket noen duker. Jeg er veldig glad i disee gamle, antikvariske juledukene. Den største er over 40 år gammel og sydd av min oldemor som hadde veldig dårlig syn. Det kan ikke ha vært lett å få dette til. Det må ha tatt utrolig lang tid da den er veldig stor:

Stryking er noe herk...
Fine detaljer


3 kommentarer:

  1. Et tanks-byggesett?

    SvarSlett
  2. Jeg er nesten sikker på at dette må være en genser :)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.