mandag 26. desember 2011

Julegavene

Så er det på tide å presentere julegavene som vi fikk. I år var det masse fint og godt:


1. Eggkoker
2. Veggfeste til kort o.a.
3. Penger
4. Vaffeljern type STORT
5. 2 sjokoladehjerter i dekorert sponeske (Verdens søteste lille gave)
6. Pulsvanter
7. Hobbyguiden + gavekort på Panduro Hobby
8. Sokker
9. Sjokolade

Alt dette ble varmt mottatt. Gleder meg til å lage store vafler og koke egg. Jeg har alltid brukt eggkoker, men jeg har savnet det etter at den jeg hadde ble ødelagt nå i høst. Endelig kan jeg få eggene slik jeg vil ha dem.
Nå kan jeg også få SHOPPE. Skal lage en liste over hva jeg trenger på Panduro, og når jeg har samlet opp, bærer det avgårde for shopping. Jeg fikk også boken Hobbyguiden. Den har jeg studert litt og det neste prosjektet jeg går i gang med, er såpekoking. Synes det ser så interessant ut (som om undertegnede ikke har nok hobbyer fra før...  o_O)
I den ene pakken låg det et veggfeste for kort, brev og regninger (blir nok det sistnevnte som kommer til å ta plassen der tenker jeg) samt gode varme sokker til min kjære og pulsvanter til meg selv.

Penger var det også. De kommer nok til å gå til et veggur eller brødboks i vintage-stil.

Den aller søteste julegaven må være en liten, dekorert sponeske med 2 sjokoladehjerter. Ett til min kjære og ett til meg. Denne gaven gjorde meg kjempeglad og rørt. Det er ikke alltid det er de største gavene som gir glede. Hun som ga oss denne gaven har virkelig hatt gode tanker. Tusen takk til deg vennen.  §:o)
Til aller dere andre som gav hos fine julegaver. Tusen takk. Alle kommer til å bli brukt med glede.
1 000 klemmer til dere og ha en fortsatt God og vindfri Jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.