mandag 11. januar 2016

Moffeliten anbefaler....

Goddag igjen.
I dag har jeg tenkt å komme med en anbefaling, sånn helt av meg selv. Dette er ikke reklame for bedriften. Jeg driver en reklamefri blogg og dette innlegget er derfor ikke ment som reklame. Jeg har bare funnet et smart produkt, som kan hjelpe oss med tynt hår.

Selv har jeg ekstremt tynt hår. Det er så og si umulig å få håret mitt til å dekke bakhodet, da jeg har ekstremt lite hår akkurat der. Tidligere har jeg brukt parykk for å skjule dette og jeg kommer nok til å begynne med parykk igjen, bare jeg får råd til å kjøpe en skikkelig som ikke er laget av maskiner i Kina.

Vel, tilbake til hårproduktene.

Jeg liker veldig godt produktene til Rapunzel of Sweden. Da jeg stakk innom nettbutikken, hadde de fått inn noen nye produkter til oss med litt tynt hår. Dette er bokser med fiber, som du drysser i håret/hårbunnen, slik at håret skal se tykkere ut. Jeg tenkte "skitt la gå. Dette vil jeg prøve" og som sagt så gjort.

Jeg ble gladelig overrasket. Det virket som en kule og håret mitt ser mye bedre ut. Jeg har fått tilbake den ville hårfrisyren som jeg alltid har savnet. Jeg har kjøpt en lysbrun og en grå, som jeg blander, da jeg har begge disse fargene i håret.





Pulveret drysser jeg i håret for etterpå å bruke fikseringssprayen mens jeg former håret. Etterpå tar jeg en lett dusj med hårspray over, slik at de holder seg.

Her er resultatet:

Nå kan jeg endelig få se litt ordentlig ut på håret. Jeg har i utgangspunktet så stygt hår at jeg klarer å se ille ut 5 minutter etter at jeg har gått utfra frisøren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.