søndag 10. januar 2016

Vinterklær - Teaser


I all min kjedsomhet for tiden, har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av 2 ting. Ganske så dyre ting, men hva gjør man ikke når man kjeder seg? Tingene er en god, varm vinterjakke og et ganske så dyrt skjerf, fra et merke som mange bruker nå. Jeg har ikke fått tingene enda, men skal legge ut bilder så snart jeg har fått dem og prøvet dem.

Pelsen som jeg arvet, henger ute til luften dag etter dag etter dag etter...
uten at stanken i den forsvinner. Jeg gir meg ikke så lett. Jeg ringte rundt til noen renseri for å høre om de kanskje kunne rense den, men fikk "dessverre" fra samtlige. En pels har en levetid på 30 år og etter den tid, vil den bli ødelagt av rensing. Jeg er megasur for dette. Dette er en pels til atskillige tusen kroner, som har hengt i en kjeller i 10 år og har trukket til seg den ekle kjellerstanken som er i det huset, men jeg kan jo ikke saksøke vedkommende som hengte den ned der heller. Jeg får heller si det at jeg ikke er blid på vedkommende.

Vel er jeg imot pelsbruk, men dette er en gammel pels fra 1940 eller 1950 og er et arvestykke. Derfor ser jeg ikke noe galt i å ha den i min besittelse, selv om jeg ikke kommer til å bruke den.

Når det kommer til de nylig bestilte plaggene, kommer jeg ikke til å røpe merkene enda. Jeg sier bare at ingen av dem er med pels...

Jeg har også kjøpt noen kjekke produkter til håret, men dette får jeg komme tilbake til når jeg har fått tatt bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.