torsdag 1. september 2016

Litt stolt i dag - Bare


I dag har jeg en liten grunn til å være stolt. Glafo-bloggen har klatret opp 48 nivåer på Blogglisten og ligger i dag på 36 plass. I det store, er ikke dette så høyt oppe, da vi ligger på ørtitusende-plass på den store blogglisten.

Det er i gruppen Foto vi ligger så høyt, men jeg regner med at det kommer til å rase nedover igjen frem til det neste interessante innlegget. Glafo-bloggen blir oppdatert 2 - 3 ganger i uken. Dette er gjort med vilje fordi vi ellers hadde kommet til å bruke opp de gode bildene på et par uker, hvis vi skulle poste hver dag. vi har ikke tid og kapasitet til å komme oss ut daglig for å ta bilder.

Mange av bildene jeg har lagt ut og kommer til å bli lagt ut, er gamle bilder. Det er endel bilder jeg har tenkt på å slette fordi jeg ikke synes at jeg er flink nok og tar de bildene jeg skulle ønske jeg tok, men min kjære foto-ektemann har sagt til meg at jeg skal la de ligge og modnes en stund, kanskje så lenge som noen år og det har de gjort.

Sjimpanse- og gorillabildene har ligget siden 2009 og det er først nå jeg har sett litt nøyere på dem og funnet ut hva jeg skulle gjøre med dem og det har gitt resultater. Noen av disse bildene er blitt til det beste jeg noen gang har gjort og jeg er superstolt over bildene.



Savner fotoglade
Glade Fotografer har jo også en facebook-gruppe der alle som liker å ta bilder, kan bli medlem. Dessverre sliter vi med rekrutteringen der. Vi har kun 4 medlemmer og kunne tenkt oss å bli større fordi vi trenger litt aktivitet innpå gruppen. Vi trenger folk som lager gode tutorials, vi trenger amatørfotografer, vi trenger semi-profesjonelle og profesjonelle fotografer. Det er trist å ha en gruppe der det kun er 1 som er aktiv.

Vi får håpe at med tiden så vil denne gruppen øke. Vi ønsker hvertfall alle velkomne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.