lørdag 23. januar 2016

Nytt og en smule eksklusivt



Ettersom årene har gått, har Moffeliten fått dyrere og dyrere smak. Dessverre, vil nok mange si. Det begynte med neglene og har ballet mer og mer på seg.

Nå sitter jeg med MB E-klasse 2012. Vi håper at med tid og stunder kan bytte ut denne med en bedre og større modell.

Jeg har skaffet meg diverse eksklusive vesker, men den jeg liker best, er Mulberry Bayswater vesken, Prada lommeboken og Mulberry lommeboken. Jeg ønsker meg selvsagt både Prada-veske, Chanel-veske, Hermes-veske osv osv, men det er ofte greit med bare en dyr veske, ellers blir en jo aldri enig med seg selv nå det kommer til hvilken veske en skal bruke den dagen.

Dior solbrillene mine skal snart få nye glass. Jeg trenger solbriller med styrke og siden de originale glassene har fått merker etter at jeg har mistet de x-antall ganger i bakken, trenger de en oppussing

Jeg har nå investert i litt nye ting, bl a Icebug sko. Dette er sko med intergrerte pigger og de er mye mer behagelige å gå med enn de idiotiske broddene, som gjør at du får en feil fotstilling og faller av hele tiden.

Godt grep for oss snublepaver

Disse skoene kjøpte jeg på XXL, så kanskje et lite tips til
dere som glir og ramler nå på vinterstid

Et annet skopar jeg gikk til anskaffelse fra Sportsmann, Var Timberland Premium 6in. Jeg trengte virkelig noen gode sko til vinteren. De gamle jeg hadde, liknet mer og mer på en lekk Noas Ark. Jeg skulle egentlig kjøpte noen GoreTex-støvletter, men falt sånn for disse skoene at jeg lot GoreTexen vente til neste år. 
Jeg har ikke forsøkt disse skoene enda, eneste jeg merket meg at det var utrolig vanskelig å få foten nedi skoen. Til og med skoskjeen som jeg brukte, knakk, men jeg hadde litt tykke sokker på, så jeg regner med at det vil bli litt lettere med tynnere sokker nedi. 

Nå har ikke jeg verdens største føtter da. Jeg ligger mellom str 35 og 36. Disse er sistnevnte størrelse, og jeg føler egentlig at jeg kunne gå opp et nr, siden jeg ikke får plasse til innleggsålene mine der.

Jeg spanderte også på meg et Acne skjerf. Vel er dette begynt å bli harry, men jeg måtte bare ha et og jeg ble positivt overrasket. Det er skikkelig varmt og behagelig. Eneste problemet jeg har, er at jeg forsvinner helt når jeg snurrer dette skjerfet rundt meg. Så og si hele hodet blir dekket og det er bare øynene som stikker frem. Jaja, så lenge jeg holder meg varm, er jeg fornøyd.

Pelskåpen som jeg arvet etter min mormor har hengt ute i regnet i dag, for å se om vi kan få bort den grusomme kjellerlukten. Den har minsket, men lukten er ganske sterk enda. Kåpen er faktisk i ferd med å råtne. Jeg ringte jo rundt til hundre og fjerten renseri, men fikk bare beskjed om at kåpen ikke kunne renses, så nå gjør vi et siste forsøk på å rehabilitere kåpen. Den må jo tåle vann. Mink er jo et vanndyr og da må jo kåpen tåle litt regn også.

Jaja, nå skal jeg til å pakke. Skal en plikt-tur til Rosendal på tirsdag. Håper at det går bedre denne gangen og at jeg slipper å få akutt reparasjon av min mann, som hver gang konen har vært der inne, har vært nødt til å vri henne opp etter alle tårene og frustrasjon og få henne koblet sammen igjen.

Ha en fin helg. Det lille som er igjen av den

Kos dere med denne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.