torsdag 22. september 2011

Hurra!

Sorgen over bryllupsvesken i går ble snudd til glede. Jeg søkte på Epla og fant en og annen veske som kanskje kunne passe, men jeg var ikke helt fornøyd. Jeg fortsatte å google, da kom jeg over en annen blogg som inneholdt en veske som lignet på det jeg kunne tenke meg. Jeg er nå i dialog med designeren igjen og går på med nytt mot.
Flytting update:
I dag består forberdelsene av å rydde salongbordet, hive det ut på altanen samt gjøre klar gulv og gang til å flytte ut sofaene. Vi satser på å få flytte disse på lørdag. Det ser ut til at det blir bra ver den dagen, but you never know. Da er jeg så godt som flyttet. Det blir jo litt kronglete å ta buss fra Fyllingsdalen til Nesttun, men det går nok. Da er det kun å reise hit for å fortsette pakkingen. Jeg samler også sammen møbler og andre ting som skal selges for en rimelig penge. Har ikke lyst til å kaste fullt brukendes ting. Det er sikkert noen som kan tenke seg å ha noe av dette.
Jeg husker da jeg bodde i Myrholtet på 90-tallet. Jeg hadde kjøpt ny komfyr og nytt kjøleskap. Etter at jeg hadde annonsert det gamle kjøleskapet og komfyren fra 60-tallet for salg, sto ikke telefonen stille. Folk ringte i ett sett. Det synes jeg er veldig gøy. Så lenge ting virker så synes jeg det er flott at noen kan ha nytte av det.
Denne gangen blir nok komfyr, oppvaskemaskin og kjøleskap kastet. De nye tingene har ikke så lang levetid som de gamle. Det er trist at vi er blitt et bruk-og-kast samfunn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.