søndag 25. september 2011

Stuen begynner å tømmes

Nå begynner stuen endelig å tømmes. Takket være min kjære, som er en mester i stabling og organisering, er det endelig å blitt litt oversiktlig.

Skulle egentlig fortsette med flyttingen i dag, men er nødt til å ta det med ro pga smerter i magen. Det kommer seg vel til i morgen, regner jeg med.
Kommer jeg delvis på plass i nye-leiligheten i morgen, er jeg flyttet. Da blir denne leiligheten kun besøkt for å fortsette pakking og nedvasking.
Det er utrolig hvor lang tid pakkingen skal ta, men jeg er ganske pirkete når det gjelder hva som skal ned i hvilken kasse. Det blir så mye lettere da. Regner med at kanskje halvparten som jeg har pakket ned, kommer til å bli kastet, selv om jeg har kastet ganske mye allerede.
Når jeg begynner å se enden på dette, kommer jeg til å gi vekk/selge noen møbler og lamper samt et par bilder. Oppvaskmaskin, komfyr og kjøleskap blir sendt til mottaket på Espehaugen.


Riktig antrukket og klar til dyst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.