lørdag 17. september 2011

Oscar Oppdatering 3

Må si jeg er lettet i dag. Min mor ringte kl 9 i dag morges og fortalte at Oscar er totalt restaurert. Det reddet hele dagen. Jeg tror jeg venter litt med vetrinæren, så jeg avbestiller timen på tirsdag og ser heller situasjonen an. Antagelig har han tråkket forkjært eller lagt seg stiv. Det var skikkelig ille.
Vi må en tur på Ikea igjen på tirsdag. Selvsagt var det feil på en del til et av nattbordene. Den var altfor kort. Dette er jo typisk Ikea. Kjøper man noe som skal skrus sammen, er det mer regelen enn untaket at det er feil på noe, eller det mangler skruer osv.
Vi skulle egentlig flytte en del møbler fra leiligheten min denne helgen, men tilhengeren som skulle brukes til dette er opptatt, så vi må vente til neste helg. Akkurat det var litt dumt da det er så bra flyttevær denne helgen. Nå vet vi ikke om vi får en helg med sol før til jul. Vi får ta tingene som de kommer. Er ikke annet man kan gjøre.  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.