tirsdag 14. februar 2012

Valentins dag

Dette vil nok noen lesere se på som en surmaget kommentar, men skitt-la-gå:

Enda en dag som vi har lånt fra USA. Hva er det som feiler oss nordmenn? Har vi et mindreverdighets-kompleks når det gjelder forholdet vårt til landet "over there"? Selv synes jeg det er tull å feire disse dagene. Da snakker jeg om både valentin og halloween. Hvorfor ikke feire kjærligheten hver dag i stedet? Jeg og min kjære gjør dette. Vi forteller hverandre hver eneste dag hvor høyt vi elsker hverandre. Vi har ikke behov for å kjøpe dyre gaver til hverandre for denne ene dagen. Det gjør vi til jul og bursdager. De forannevnte 2 dagene er et påfunn fra handelstanden for å tjene penger.

Over til noe annet:
Slankingen går som planlagt. Jeg har gått ned litt, men jeg har gått opp litt igjen i dag. Det regner jeg med er væskebalansen. Desverre blir det ingen turgåing i dag da jeg er litt uvel. Fremdeles ligger bmi'en min på Overvektig, men jeg antar det ikke blir så lenge før den bikker over på Normal. Jeg har fremdeles en laaaang vei å gå. Jeg skal nemlig klare å nå 55 kg til bryllupet. Kuren har gått kjempebra. Sultfornemmelsen er begynt å forsvinne. De første dagene av kuren drakk jeg kaffe hele dagen. Antagelig fordi jeg trengte et substitutt for mat. Det behovet har forsvunnet nå.
Nå gleder jeg meg til å komme under 60 kg.
Wish me luck  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.