onsdag 21. oktober 2015

1 000 forbanna takk skal du ha!

Jeg vil takke føreren av varebilen med reg nr SV56727 samt et firmanavn for å ha satt livene til menneskene i 3 forskjellige biler, i dødsfare i Fløyfjellstunnelen i kveld.

Det var riktig hyggelig av deg å være så hensynsfull at du utviste din ansvarsløse og hensynsløse, aggressive kjøring mot oss med-trafikkanter.

Først lå du 1 - EN meter bak bilen i venstre filen, mens den holdt fartsgrensen, noe som vi andre gjorde også. Bare ikke du. Du lå og presset og presset den stakkars bilen, helt til du fikk nok og bråsvingte inn i høyrefilen, 2 meter foran oss, før du la deg 1 meter bak bilen til de som lå foran oss. Etterpå svingte du ut igjen i venstre filen, der du nesten kolliderte med den bilen du forsøkte å kjøre forbi, for så å svinge tilbake igjen i høyre feltet.

Hadde vi ikke hatt mistanke om at du ville presse deg inn foran oss, hadde du smelt i oss og klint oss oppetter fjellveggen.

Hvor har du tatt sertifikatet? Eller har du sertifikat overhode? Jeg håpet så inderlig at det skulle ligge en politibil bak oss, som var vitne til de livsfarlige manøvrene dine.

Hva var det du hadde det så travelt for? Holdt du på å drite i buksen og måtte kjøre på for å komme deg til toalettet? Eller var du redd for at sushien holdt på å bli kald?

Det var andre kropper og som kunne endt opp kalde og med utseendet til skallene på toppen av innlegget her. Det kunne ha vært små barn i bilene som du kunne blitt ansvarlig for å ha drept.

Her i landet følger vi TRAFIKKREGLENE og ikke reglene der du evt kommer fra.

Jeg håper at du snart ender opp som fotgjenger, før du dreper uskyldige mennesker i trafikken.

1 kommentar:

  1. Jeg blir så sint når jeg ser slike bilister i trafikken, og det er da jeg håper på at politiet står og har fartskontroll slik at de blir tatt. De skulle ikke hatt sertifikatet en gang!

    Her i Trondheim når man kjører ut av Trondheim, må vi kjøre opp en vei som heter Okstadbakken, og det er 2 felt i hver retning. Av og til får jeg hjertet i halsen når jeg ser hvor stygt enkelte fletter.Noen kjører slalom, og det har smelt flere ganger der pga stygg kjøring!

    Godt det gikk bra, men disse tullingene i trafikken skulle vært fotgjengere!

    Ønsker deg en kjempfin torsdag :)

    Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.