mandag 19. oktober 2015

Årets Veldedighet

Så er årets donasjon bestemt. I år som i fjor blir det salg av smykker og pengene går uavkortet til Dyrebeskyttelsen Norges kamp mot pelsdyroppdrett.

I fjor var smykkene en stor salgssuksess og vi klarte å skaffe rundt 10 000 kroner til dette formålet. Nå går vi altså igang på ny. Jeg har noen ferdiglagde rever i gullfarge og sølvfarge, som ble igjen etter fjoråret. De blir solgt først og så kommer jeg til å ta inn bestillinger på det resterende. Jeg har dessverre gått tom for lim, så de hvite "It's My Fur" revene er foreløpig ikke for salg.


Ungdomssmykkene som ble planlagt i fjor, blir utsatt pga at jeg er tom på lager for enkelte deler.

AUKSJON!
Det som er nytt av året, er at det vil bli lagt ut 2 forskjellige smykker for auksjon. Disse finnes det bare noen få av, men jeg må avklare med DB før jeg kan gjøre dette. I tillegg vil 1 av de som kjøper revesmykkene, være med i trekningen av et håndlaget smykke. Hva dette blir og i hvilket material, er foreløpig ukjent, men jeg har planene klare. Det skal hvertfall bli noe som jeg virkelig har jobbet med.

Hvis du vil være med og støtte ved å kjøpe disse smykkene, er det bare å følge med på  denne bloggen, Moffelitens Verden fb-side og Dyrebeskyttelsen Hjelpesenter Oslo og Akershus fb-side(sistnevnte hvis jeg får lov å selge via denne siden)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.