tirsdag 26. april 2011

FETT meg her og meg der og meg der...

FETT ER FARLIG!!!. Hver eneste dag blir vi proppet ørene og øynene fulle av dette tytet. Må si undertegnede er blitt skikkelig lei av dette maset nå. Etter min mening er ikke fett farlig, men hva vet jeg. Jeg er jo bare en lekmann (-kvinne).
Jeg tror ikke at fett er så farlig i seg selv. Det gjelder vel som alt annet - spis det med måte. Det er så trist å se bacon helt uten fettlag, for ikke å snakke om den tradisjonelle spekeskinken, hvor du nesten må lette med lupe for å kunne se en liten anelse fett under svoren.
Før i tiden kom skinken med et ganske så solid fettlag der man lett kunne skjære vekk dette laget om man ikke ønsket å spise det. Nå er det bestemt og vedtatt att ingen av oss har godt av dette syndige fettet. Trist...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.