lørdag 23. april 2011

Litt smykkeprat...

Etter mye tenking fram og tilbake, har jeg endelig kommet fram til et design på smykkene som jeg skal bruke i bryllupet. For å si det sånn, så skal de bestå av creme satengroser og creme glassperler.

Har endelig blitt ferdig med kongekjedet som jeg har holdt på med. Det består av øredobber, halsband og armband. Tror jeg har tredd noe sånt som ca 700 ringer Skal legge ut bilder så snart jeg har hentet fotoutstyret, som selvsagt ligger i Rosendal.
Har veldig lyst til å gjøre bildene fine, så jeg må nok rigge til blitz-anlegget til min kommende ektemann.

Om en liten stund kommer jeg til å legge ut smykker som er til salgs samt smykker som lages på bestilling, så det er bare å følge med, så dukker de opp litt etter litt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.