søndag 24. april 2022

Mobbegruppene på Facebook

 



Her følger en liste over kaningrupper på Facebook som jeg har meldt meg inn og utav pga mobbing:

Den store kaninboka

Alt om kaniner

Kanin til folket

Bunnies and rabbits

Disse norske gruppene er helt hårreisende når det gjelder å mobbe folk som ikke vet så mye om kaniner og spør om hjelp. 

Så er det absolutt ALLE amerikanske kaningruppene. De er noe for seg selv når det gjelder fanatisme. Jeg fatter ikke hva som feiler folk.

Noen og spesielt de norske elsker å forfølge folk fra gruppe til gruppe og sende dem hetsende meldinger.

Adminsene i disse gruppene elsker å detaljstyre medlemmene. Slike ting vil jeg ikke være medlem i. Jeg får heller forsøke å finne svar på alt jeg lurer på på internett. De vil heller at folk skal gjøre skadelige ting og fore kaninene feil istedet for å holde seg til saken.

Jeg kommer heller ikke til å skrive noe mer om Frank på denne bloggen pga private meldinger og kommentarer fra fanatikerne. De får det som de vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.