lørdag 23. april 2022

Så sinna vi var i dag da?

 


Så har det skjedd igjen. Noen har gått av hengslene pga et spørsmål som jeg stilte i en av gruppene. Jeg spurte om jeg kunne bruke en blanding av vann og eddik og dette var svaret et av medlemmene kom med: Jeg har rapportert henne for trakassering. Enkelte mennesker klarer ikke å vente på svar før de kaster seg rundt og biter av deg hodet.

Og ja, jeg henger henne ut her i full offentlighet med god samvittighet. Har du sagt A, får du ta resten av alfabetet også. 

Alle som opptrer som en karen kommer til å få beskjed her på bloggen og i fb-gruppen. Jeg er ikke noe snilt menneske når det kommer til å svare på trakassering.

Heller omvendt.

I need some advice please:
My bunny has suddenly started to chew on the electric wires and has destroyed 2 of them. We've tried using bitter spray, but that doesn't help at all.
We are going to secure the wires by fencing them in, but until then I need to use something else to stop him from biting.
I'm considering using 7% vinegar and water mix and coat the wires with this. solution?

Zsuzsa. Eperke. Hengl.

So you poisoning her instead of giving her a box to bite on? Wow....

Zsuzsa Eperke Hengl
You better give the bunny back where it was....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.