onsdag 11. januar 2012

Julepynten pakkes vekk

Endelig skal julepynten pakkes ned. Herlig! Nå får jeg tatt støvtørkingen og nedpakkingen samtidig.

Nå har vi allerde kommet til midten av januar, og vi venter på at det skal bli lysere ute. Enda merker jeg ikke noen forskjell, men det er antagelig pga solens uteblivelse. I slutten av måneden har det nok kommet seg. Som jeg har sagt i et innlegg tidligere gleder jeg meg til Fastelavn. Ikke fordi jeg har tenkt å spise bollene, men fordi det er den første merkedagen på veien mot sommeren.
I år MÅ vi bare få en varm og fin sommer. Det går ikke an å ha 2 dårlige somrer etter hverandre. Gleder meg hvertfall til å gå barføtt ut på altanen med en kopp kaffe om morgenen for å få sol i ansiktet.
Slankekuren mot bryllupet går veldig fint. Har faktisk gått ned i vekt i julen. Tror det eller ei.
Jeg skjærer mengden av mat nesten "inn til beinet". Det blir 2 knekkebrød og 1 skive med pålegg samt en frukt pr dag. Har også blitt anbefalt å prøve "barnemat-dietten", men det blir litt for dyrt for meg.

Nå er det så og si ikke flere kasser igjen på "Sykehjemmet". Til helgen blir det å frakte resten hit. Jeg er evig optimist og regner med at vi kan begynne å vaske ned helgen etterpå.

Tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.