torsdag 19. januar 2012

Travel dag

I dag har jeg MASSE gøy å gjøre. Skal hente et par pakker på postkontoret. Jeg skal også en tur til byen. Skal sprette gavekortet på Panduro. I tillegg skal jeg treffe Michael for å gå å ta oss en "blings" på Telegrafen.
Jeg har så smått kommet i gang med lett innendørs trening. Nå, helt i begynnelsen, jogger jeg 5 minutter på stuegulvet, i tillegg tar jeg 5 sit-ups. Jeg begynner VELDIG forsiktig. Siden jeg sliter med rygg og muskler har jeg funnet ut at det er best at jeg venter litt med turgåing. Jeg har låsning i ribbene slik at de ligger og trykker på lungene, med det resultat at jeg ikke får puste skikkelig. Håper nå at dette kommer seg. Jeg skal til muskelterapi på onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.