fredag 20. januar 2012

Legebesøk

I dag var jeg en tur til legen for kontroll. Jeg skulle ta en del prøver. Fikk også vite resultatet av de forrige prøvene og den ene var ikke bra. Jeg har en blodprosent på 70, noe som sikkert mange skjønner er svært lavt. Nå har legen min henvist meg til røntgen for magen samt til en annen spesialist for videre indre undersøkelser. Det trenger ikke nødvendigvis vær det som vi alle frykter, kreft, derfor er det godt at det blir gjort grundige undersøkelser.
Jeg har tidligere hatt voldsomme problemer med magen og har vært til endoskopi, rektoskopi, gastroskopi og andre skopi'er, uten at de fant noe.

Jeg ble litt perpleks og glemte at jeg skulle spørre legen om jeg skulle starte med jern-tabletter, men jeg kjøpte nå et glass som jeg skal begynne på.
Selv om det sikkert ikke er noe galt med meg, går jeg rundt og er litt urolig likevel. Jeg får sikkert svar på prøvene i løpet av neste uke.

Venter i spenning...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.