onsdag 11. januar 2012

Sutring

Har kikket litt gjennom avisene den siste tiden og må innrømme at jeg begynner å bli oppgitt over folk. Hvorfor må de klage på Telenor i ett sett? Nå er det telefondekningen etter Dagmar. Folk må jo innse at det er grenser hvor fort bedriften kan jobbe for å reparere alle telefonlinjene som var nede etter stormen. Ingen kunne vel forutsi hvordan dette uværet ville ødelegge telefonlinjene. Jeg er sikker på at Telenor gjorde så godt de kunne for å rette opp skadene.
Avisene snakker hele tiden om at dette burde Telenor ha forutsett, men jeg visste ikke at denne bedriften hadde plikt til å spå hva som kom til å hende.

Jeg skjønner jo hvis det er personer som har trygghetsalarmer, det har jeg hatt selv, kan ha behov for akutt hjelp, men alle andre må da klare å vente litt. Telenor kan da ikke være overalt på èn gang.
Selv har jeg bare hatt positive opplevelser med firmaet. Jeg har også sluppet å vente på å komme igjennom når jeg ringer til dem.

Vi må lære oss å være tålmodige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.