lørdag 29. september 2012

Endelig fri...

...fra tvangstrøyen som han har gått med i nesten 3 uker. Nå er såret grodd og han er klar for lange turer igjen. Han så lettere forvirret ut da han ikke skulle ha på seg "tuten" etter å ha vært ute, men det tok ikke lang tid før han begynte å klø seg rundt på kroppen og ikke å forglemme; vaske "utstyret" sitt  - noe han ikke har hatt mulighet til i disse lange ukene. Jeg er nødt til å gi han forhudsrens i noen dager da han har fått en skikkelig betennelse der også, men dette er bare små-ting i forhold til det han har vært igjennom.


Vi tenkte at vi kanskje, muligens skulle ta oss en tur i kveld, men det regner så inni-hampen at vi har kuttet det ut. Verken vi eller han liker å bli våte.
Nå er det ikke mange dagene før han skal i dusjen for en liten vask. Jeg hadde jo tapre planer om at jeg skulle bade han når det kom noen oppholdsdager etter såret var grodd, men det ser dårlig ut fremover. Han trenger sårt et bad nå, så jeg regner med at på mandag/tirsdag må han til pers.

Smykkelagingen har jeg for tiden lagt på is. Jeg har så mange baller i luften for tiden og er i tillegg tom for ideer, så jeg strikker istedet for. Jeg har bestilt en del garn fra Panduro og gleder meg til jeg får disse. Da skal det bli et godt, varmt skjerf (igjen)...

Moffeliten
Kjent for sine kreative morgenfrisyrer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.