mandag 3. september 2012

Endelig!

I dag fikk jeg en sms fra fotografen vår om at minnepinnen med bildene er på vei til oss. Jeg gleder meg noe inni-hampen til de kommer. Jeg har drevet å småredigert på prøvebildene som vi har fått, og vet nå sånn cirka hvordan de skal se ut.
Jeg har også vært veldig opptatt med å lage Bryllupsboken vår, derfor har det vært svært lite blogging på meg den siste tiden. Når boken blir ferdig, vil den i sin helhet bli lagt ut her. Jeg skal være litt snill og legge ut ett bilde fra boken...


Gleder meg stort til denne kommer i posten.
Nå kan jeg endelig gå igang med takkekortene. Denne jobben skal bli kjempegøy. Elsker å holde på med sånt (jeg lager personlige kort på bestilling, hvis noen skulle være interessert...), og når jeg nå har Elements 10, er det 10 ganger så gøy.

I dag gikk Oscar og jeg på en liten oppdagelsestur sammen. Vi gikk en vei som jeg aldri har gått før, bare for å se hvor den gikk. Dette har jeg gjort før med litt forskjellig vellykkethet... Det har hendt jeg har gått så langt at jeg har hatt problemer med å komme meg hjem igjen, men det har heldigvis gått bra.
Denne gangen resulterte tur i at vi kom opp til butikken på Valla, der gikk vi nedover igjen, for så å komme hjem. Denne turen gikk i en sirkel og varte en time. Det yrte noe vannvittig og Oscar var plaskvåt da han kom hjem. Han bruker alltid regnfrakk i sånt vær, men han blir jo litt våt allikevel.


En litt pjuskete Oscar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.