torsdag 6. september 2012

...og ENDA flere bryllupsbilder

Jeg har sittet ved pc'en nesten i hele dag. Jeg har tatt en lang tur med Oscar, men that's it. Å retusjere bilder tar enormt med tid, men gud hjelpe meg så gøy det er. Nå har vi bestilt takkekortene, men vi gjorde en større tabbe da vi betalte. Vi TRODDE vi hadde betalt, men det kom ikke opp noe vindu med ordrebekreftelse etter at vi var ferdig med å registrere kredittkortet og trykket betal. Vi fikk bare opp betalingsvinduet på nytt med beskjed om å registrere kortet på nytt. Jeg sjekket på kundekontoen min hos JapanPhoto, men der låg ingen beskjed om at bestillingen var sendt, derfor sendte vi bestillingen på nytt. Det skulle vi ikke gjort. Da jeg sjekket mailen min, hadde jeg plutselig 2 bestillinger på kortene. Jeg ringte JapanPhoto for å høre om jeg kunne kanselere den ene ordren, men neida det gikk ikke, så nå sitter vi og venter på 2 pakker med takkekort. Grrmf... Jaja, en lærer så lenge en lever.

Her er flere bryllupsbilder:










Alle bildene er lastet opp med mindre oppløsning
enn de originale pga copyright.
Derfor er de en del dårligere enn originalbildene.

Siden jeg har redigert bildene selv, har jeg ikke tillatelse til å linke fotografens navn til disse bildene. Har dere lyst til å bruke denne fotografen, kan dere ta kontakt med meg pr mail, eller legge igjen mailadressen deres i kommentarfeltet.

Dette er ikke alle bildene. Jeg har litt flere som jeg skal jobbe videre med, så de kommer etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.