mandag 5. august 2013

Legetime bestilt

Nå har jeg fått legetime neste mandag klokken halv to. Det høyre øret er bare blitt verre og verre. Nå hører jeg knapt på det i det hele tatt.

Sist jeg ringte, fikk jeg beskjed om at hvis jeg skulle ha akutt-time, måtte jeg ringe neste morgen kl 0815. Siden jeg ikke har sovet i natt pga dunking i øret, valgte jeg heller å bestille en vanlig time. Jeg håper virkelig at det er tett og at det ikke er noe annet.

Grunnen til at jeg ville ha en vanlig time, er enkel. Jeg klarer ikke ta ting på sparket. Jeg bor også et godt stykke fra legesenteret og må ta 2 busser for å komme dit. Timen jeg har fått, er dagen før jeg skal til tannkirurgen, men det er like greit.
Nå skal jeg straks i dusjen. Håper det går greit, siden jeg er ganske så svimmel pga øret...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.