fredag 16. august 2013

Ny header

For meg, har hvertfall så smått høsten begynt å sige på. Det er 13 grader ute og pøsregn, så jeg fant ut at det var på tide å skifte ut sommer-headeren med noe mer høstlig.


I går kveld var vi en liten trimtur i Kvernabekkveien og da la jeg merke til to (!) trær som hadde fått gule blad allerede. Det er forferdelig trist, men turen var fin. Det var mildt, nesten lummert og det duskregnet. Ingenting er så deilig å få varmt duskregn i hår og ansikt. Det frisker virkelig opp.

Smertene etter tannklinikk-besøket på lørdag har begynt å gi seg. Det gjør fremdeles bra vondt og jeg har begynt med antibiotika bare for å være på den sikre siden. Siden det er i munnen, er det ikke så lett å holde operasjonssåret reint, selv om jeg både pusser og skyller. Jeg er jo diabetiker og vi har veldig lett for å få gjenstridige betennelser.

Planene for dagen er ganske enkle: Jeg skal kose meg innendørs og se filmer mens jeg putler litt med julesmykkene som jeg skal ha ut for salg i oktober.

Fikk Nei...
Jeg ble litt lei meg igår. Jeg spurte nemlig Kreftforeningen om tillatelse til å bruke rosa-sløyfe symboler, som jeg har lastet ned via Etsy, for å bruke dem i smykker som jeg skal selge til inntekt for kreftsaken. Det fikk jeg ikke lov til siden dette symbolet nå er blitt varemerke. Det er vondt å bli avvist når man har lyst til å gjøre noe for en god sak. Jeg vet hvertfall en ting, og det er at jeg kommer til å ha et annet forhold til dette symbolet fra nå av.

Dvs: Jeg kommer ikke til å kjøpe varer med disse sløyfene på fra Kreftforeningen.

Det er trist og sikkert barnslig, men sånn er det bare...

2 kommentarer:

  1. Kjempefin header du har fått deg :)

    Det er alltid vondt å bli avvist, spesielt når det er noe man har hatt lyst til og det er for en god sak.

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Jeg har bestemt meg for å endre min donasjon til Dyrebeskyttelsen. Kommer et blogginnlegg om dette om ikke så lenge. Er så opptatt med bestillinger at jeg ikke har tid til å blogge :)
    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.