mandag 5. august 2013

Mobbing av medmennesker

Jeg skjønner ingenting jeg.

Jeg følger litt med på bloggen til Fotballfrue og synes hun er en herlig og vakker jente som tør å stå for livsstilen sin. Hun er heldig. Hun har råd til fint hus, dyre klær, leve av bloggen sin og har en snill ektemann etter mitt inntrykk.

Hvorfor driver da folk å mobber henne på diverse forum? Jeg har aldri sett på maken til stygge kommentarer. Absolutt alt er galt med damen. Det jeg lurer på, er hvor perfekte disse mobberne tror de er selv. Den gjengse holdningen er:

"Har du ikke samme livstilen som oss, mener det samme som oss og ser ut som oss, hører du ikke til her".

Klart folk har lov å si sin mening, men når kommentarene begynner å bli så stygge som jeg har sett nå, fryser jeg på ryggen.

Hva har andre mennesker med hvordan noen velger å ha det? Jeg leste til og med at noen hadde meldt ekteparet til barnevernet og det leeenge før ungen er født. Det er utrolig hvor stygge enkelte blir. Det er ok å misunne folk levestandarden og den friheten de får med pengene sine, det gjør jeg også, men en annen ting er å forsøke å ødelegge livene deres pga sjalusi.

På meg virker det som om alle som har penger må tåle å bli kritisert, hatet og mobbet. Før noen arresterer meg;

Nei, jeg hører ikke til den rike og vellykkede delen av befolkningen, men jeg godtar ikke mobbing.

Vær så snill og finn dere for gode til å drive med denne mobbingen av medmenneskene bare fordi de har mer enn dere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.