mandag 21. oktober 2013

Hjertet stanset nesten opp

Himmel og hav. Jeg har ikke pustet på en halvtime. Grunnen til dette, er at da jeg skulle gå inn på bloggen min, fikk jeg opp en rød, sint advarsel om at bloggen min var blitt infisert av virus. Jaja, tenkte jeg. Jeg får forsøke en annen nettleser da. Og det gjorden jeg.

Jeg kom inn på bloggen der, men ble redirected til .no istedet for .com. Vi skjønte jo ingenting, men min snille og flinke ektemann fant ut at grunnen til dette var at jeg hadde lagt inn en digital klokke-gadget. Nå har jeg fjernet denne klokken og håper at jeg ikke vil få disse problemene igjen.

Jeg var sikker på at blogg-livet mitt var over. Jeg har hvertfall lært å være mer forsiktig. Det er ikke trygt, selv om en går inn på Blogger sine gadgets.


Jeg får håpe at alt er iorden nå. Det kan være at det er en buffer på siden, slik at det kan hende at man fremdeles har problemer med å komme inn, men viruset er nå fjernet og det er endelig trygt å besøke bloggen min.

Julesmykkene
Det er ikke så mye annet jeg har gjort den siste tiden enn å fotografere julsemykker og legge disse ut for salg på Epla. Fotograferingen er jo ganske grei. Det er etterarbeidet som tar tid. Etter at vi hadde pakket ned blitsanlegget, oppdaget jeg at jeg hadde glemt å fotografere det fineste smykket. Jeg skal sette opp anlegget en av de nærmeste dagene for å gjøre ferdig fotograferingen.

Dere kan kjøpe smykkene ved å kontakte meg på mail, eller ved å legge en melding i kommentarfeltet under her.

Nå får jeg hoppe i seng. I morgen skal jeg en tur i neglesalongen og få litt farge på neglene, tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.