fredag 11. oktober 2013

Rasende Moffeliten

Nå er jeg så rasende at jeg har lyst til å kverke noen. Det er sjelden jeg blir SÅ sinna, men det er jeg nå og jeg driter hvis folk mener jeg gjør noe galt med å gjengi litt av et innlegg som noen hadde skrevet på et forum.

Saken dreier seg om hunder som har bitt en dame, men det er ikke det som gjør meg så rasende. Det var en kommentar i den aktuelle tråden.
En hund hadde fått i seg Rohypnol som et jævla dophue hadde mistet på gulvet mens idioten var ruset. Dette fikk altså hunden tak i. Den ble selvsagt pære gal og de måtte slå til hunden i hodet med en spade for å få den til å roe seg. Etterpå ga de den brennevin i drikkeskålen.

Helvete altså! Jeg har rapportert innlegget til moderator og bedt de melde saken til politiet siden de vet hvem som gjemmer seg bak det aktuelle nicket. Det verste er at de andre som kommenterer synes dette er utrolig morsomt. Hadde jeg visst hvem disse folka er, skulle de ikke få dø i synden.

Håper virkelig det blir oppdaget hva de har gjort og må stå til rette for det.


Folk som gjør slikt er ikke annet en patetiske tapere som fortjener å bli tråkket flate i skitten. Det er en grunn til at jeg mener at dophuer og alkoholikere automatisk bør miste retten til å ha dyr.

Men bryr mynedighetene seg om dette?

Neida...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.