søndag 6. oktober 2013

Rydding og smykker

Det har vært en travel uke. Sommerklærne har vært ryddet ut av skapene og plassert i boden og vinterklærne er tatt opp, dessverre. Det er like trist hver eneste høst. Jeg tenker da at sommerklærne ikke blir hentet opp igjen før om 7 - 8 måneder.

Mye klær å legge sammen og få ned i boden

Jeg har også laget en mengde smykker. Jeg har så mange øredobber nå at jeg ble nødt til å kjøpe meg et nytt stativ for å få plass til produksjonen min.

Stappfullt

Undres hvor lang tid det tar
før dette stativet er fullt...

Jeg lager så mye smykker at jeg ikke har tid til å bruke alle, men jeg klarer ikke å slutte. Noen øredobber er ment for salg, disse er merket, men størsteparten er til meg selv. Dessverre kommer det nok flere smykker. Jeg skal legge ut bilder av armbåndene som jeg har laget den siste tiden. Jeg har bl a laget et flettet armbånd i Moonstone. Jeg synes disse stenene er så vakre med sitt Lalique melke-lys.

Jeg har en del bestillinger på smykker inne nå, så jeg har mer enn nok å gjøre. Det ser ut som om folk heller vil kjøpe via mail enn på Epla. Hva grunnen til dette er, er jeg ikke sikker på, men det kan kanskje være noen som ikke har Epla-konto. Babysmykkene er svært populære og jeg limer og tilpasser så fyker etter. Er det gamle bilder som skal i smykkene, blir bildene restaurert og kunden får da et "nytt" bilde i tillegg til det gamle som de sendte inn. Jeg må ærlig innrømme at selve restaureringen tar mest tid og jeg fyker rundt fra det ene til det andre med husarbeidet som siste prioritet. Det blir dessverre sånn når man har mye å gjøre.

Nå skal julesmykkene fotograferes og legges ut for salg, men jeg har ikke tid enda. Jeg har laget et veldig fint charms julearmbånd, men det er til meg selv. Dessverre glemte jeg å kjøpe inn flere av disse charmsene før Perleshop la ned, men jeg skal se om jeg kan få tak i de samme på Ebay, så blir det nok armbånd for salg også.

Beklager den dårlige kvaliteten på bildet.
Jeg gadd ikke hente frem systemkameraet...

Charmsene er satt på et vridd kjede med en søt, liten lås. Jeg er bare 13 - 14 cm rundt håndleddet, så armbåndet er ganske lite.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.