tirsdag 29. september 2015

Fototur til Os


Høsten er en fin foto-tid, selv om ikke fargene har kommet helt til sin rett enda.

De siste dagene har vi kommet i gang med trimmingen igjen, selv om undertegnede bare har en tanke i hodet for tiden og det er:

HVOR ER NÆRMESTE TOALETT?????

Turen i dag var ikke så veldig lang, men det viktigste nå, er at vi har begynt. Jeg har lagt på meg en god del de siste månedene pga Klebsiella og jeg har derfor ikke våget å gå særlig tur. Ikke har ryggen vært god heller, men i dag klarte jeg å gå hele veien uten at jeg var nødt til å hvile ryggen.

Her er hvertfall dagens fotoresultat.



2 kommentarer:

  1. Så kjempefine bilder :) Var på vestlandet i juni i fjor, nærmere bestemt Austevoll. Jeg forelsket meg fullstendig for Vestlandet, og jeg har lovt meg selv at jeg vil se mer av Bergen ved en senere anledning :)

    Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld :)

    Klem fra Toril

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Ønsker deg en fin kveld videre §:o)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.