mandag 21. september 2015

Klikket hjem fra Ebay


Som noen sikkert har mistanke om, er jeg glae i å shoppe på ebay. Det kan være alt fra småting til litt større og dyrere ting. Skal jeg ha noe som er ekstra dyrt, passer jeg på å sjekke selger og ser hvor mange positive og negative tilbakemeldinger vedkommende har fått. Selvsagt kan man ikke garantere 100% og spesielt ikke når det gjelder dyre merkevarer, da en stor del av det som selges over ebay, er fake.

Noen av de som er de ivrigste kjøperne og som kjøper bare for å kjøpe, leter spesielt etter f eks fake Michael Kors, fake Chanel, fake Toms osv osv. Unnskyldningen de bruker, er at da kan de kjøpe flere ting.

Jeg klarer ikke å se hva som er vitsen med denne ukritiske handlingen. Det må da være bedre å spare penger, gjerne lenge, til en dyr veske en har ønsket seg lenge, istedet for å kjøpe fake, som de aller fleste kan se på lang avstand er fake.

Jaja, nå var det ikke det jeg skulle skrive om, men om det jeg selv har klikket hjem den siste tiden.

Oppheng til halskjede
Link
Halskjede i art deco stil
Link
Romantisk halskjede
Link
1 000 stk 8mm perler som skal brukes
til juletrepynt
Link
Bh-forlenger
Link
Morsomt armbåndsur
Link
Størrelses-guide til armbånd
Link
Morsomt klokkearmbånd
Link
Fargebok
Link
Uunværlig verktøy til fargelegging
Link
Elegant smykkelås
Link
Utskåret jade anheng

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.