torsdag 12. november 2015

Ble ikke noe av


Så ble det altså ikke noe samarbeid med DBN i år. Jeg har kjøpt inn en mengde revehoder og var igang med produksjonen for fullt og regner med at DBN i år, som i fjor ville legge smykkene ut for salg på facebook-siden sin. Det ser nå ut som om de ikke ønsker å gjøre dette i år.

De har kun svart en gang, da de hadde noen spørsmål, men jeg har ikke fått en eneste mail om de ønsker å legge disse ut for salg, eller vil takke nei. Det minste de kunne gjort var å sende meg en mail med nei takk. I stedet sitter jeg her med smykkene og er ganske så forvirret.

Jeg har jo lagt disse revene ut for salg på Epla og det vil bli laget spesielle revesmykker, som skal legges ut for salg på QXL, men det er en stund til at jeg kan starte auksjonen. På Epla er det ganske mange butikker og en forsvinner gjerne litt i mengden siden man ikke er så kjent.

Det som er trist, er at ved hjelp av alle som var med og kjøpte smykkene i fjor, klarte vi å samle inn rundt 10 000 kroner til kampen mot pelsdyroppdrett.

Jaja, håper at de har så mange penger at de ikke trenger flere.

Ha en fin pelsfri kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.