tirsdag 7. februar 2012

Dagens legekonsultasjon

I dag var jeg en tur til legen igjen. Sist jeg var der ble det tatt en del blodprøver med tanke på leukemi og andre typer kreft. Disse prøvene var normale, men blodprosenten har sunket til 69. I dag tok jeg mange nye prøver og håper at det kanskje kan gi opplysninger om hva som feiler meg. Legen min snakket om at det er flere sykdommer som gjør at beinmargen ikke klarer å produsere nok røde blodceller, så jeg er ikke helt beroliget enda. Den 28. skal jeg til ct for tykktarmen og jeg er veldig spent på om de finner noe der. Hvis ikke, blir det en ny runde med skopier (stønn!). Håper virkelig at det ikke er noe alvorlig. Det er jo typisk at det skal komme noe i veien nå når jeg skal gifte meg til sommeren.
Krysser fingre og tær...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.