fredag 10. februar 2012

Slanke slanke

I går gikk det veldig bra med kuren. Da bestod dietten av 1 knekkbrød og kaffe til frokost, 1 eple kl 13 og en skive med egg og ansjos kl 19. Siden jeg fikk et par følinger utover dagen måtte jeg desverre fylle på med saft, så jeg regner med at jeg fikk i meg 700 kcal i går. Det er litt for mye. Jeg håpet å kunne holde meg på ca 500, men jeg får se hva som skjer i dag. Det blir mye drikking av kaffe og brus (sukkerfri selvsagt) for å fylle opp tomrommet. Klarer jeg denne kuren i en uke, tror jeg at sultfølelsen vil forsvinne etter hvert. Håper hvertfall det.
Klarte å jogge i 10 minutter i dag. De som er sprekest av oss vil sikkert flire litt, men så dårlig form som jeg er nå synes jeg at 10 minutter er en prestasjon. Gleder meg til å komme i god form. Tidligere har jeg klart 40 minutters jogging og jeg regner med at jeg når dette litt om litt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.