tirsdag 31. mars 2015

Sneak peak - Dyrevennlige smykker


Iløpet av våren/sommeren er det planlagt nye "dyrevennlige" smykker. Denne gangen er smykkene vegetariske. Det betyr ikke at disse er spiselige, men at de har et vegetariansk/vegansk budskap.

Disse sitatene vil komme som 25mm og 30mm halssmykke. De vil i tillegg komme som charms-armbånd og øredobber, så her er det bare å vrake og velge.

Utpå høsten planlegger jeg en ny runde med smykker som skal selges til inntekt for Dyrebeskyttelsens kamp mot pelsdyroppdrett. Noen av fjorårets halssmykker vil, i tillegg til et par nye smykker, bli lagt ut til forhåndsbestilling i månedsskiftet september/oktober.

Hvis dere er litt nysgjerrige på de vegetarianske/veganske smykkene: Her er noen av sitatene som skal settes inn i smykkene.

Det vil komme mange flere sitater og dere kan også komme meg sitater som dere liker, så setter jeg dem inn i et smykke som du selv bestemmer utseende på. 

Grunnen til at jeg må vente en stund med å lage disse, er at jeg venter på en stær operasjon. Noe som kommer til å bety veldig mye for meg som smykkelager. Da kan jeg omsider gå igang med produksjonen for fullt og lage mer avanserte smykker.

Ha en kjempefin og dyrevennlig påske alle sammen og husk å ta vare på hunden på fjellet. Solbriller for hund går an å få kjøpt i tillegg til potesokker.

Go Veggie!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.