torsdag 11. juni 2015

Moffeliten has left the building


Jeg har bestemt meg for å slette Instagram-kontoen min. Jeg ser rett og slett ikke vitsen med det. Det var kun for å legge ut bilder og litt tekst og for en som redigerer alle bildene i PS før de blir lagt ut, er Instagram rett og slett ubrukelig. Jeg har bestemt meg for å heller bruke fb og bloggen min til å formidle det jeg skal formidle.

I dag skulle jeg en tur til kiropraktor. Jeg hadde sminket meg og tatt på klærne og da kom smertene. Det høyre øyet verket og ble så rødt at det føltes som om det skulle sprette utav hodet mitt. Jeg fjernet sminken, skylte øyet med saltvann. Noe som gjorde at de verket 10 ganger mer, for så å dryppe med en smertestillende væske. Da var klokken kommet så langt at jeg ikke hadde rukket timen om jeg hadde brukt helikopter, så jeg valgte å ringe kiropraktoren og avlyse timen. En halvtime senere sluttet øyet å verke, men da var jeg så langt nede psykisk at jeg ble liggende i sengen og der har jeg holdt meg frem til nå.

Nå skal jeg få meg en god natts søvn og se om jeg er klar for fight i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.