tirsdag 18. oktober 2016

PostNord - Det mest useriøse fraktselskapet i Norge


Nå er jeg så forbannet at jeg har lyst til å slå i veggen!!!

Jeg har ventet på en leveranse i 2 dager, uten at PostNord har klart å levere denne pakken. Dette betyr nå at jeg må betale kr 43,-/pr dag i lageromkostninger.

Vi har sittet på skift oppe i foajeen, for å se om de overhode gadd å dukke opp, noe som de ikke gjorde.

Dette firmaet er så uprofesjonelle og så useriøse at jeg ikke har ord. Det eneste de tenker på, er å tjene penger på kunder som "ikke er tilstede". De har telefonnr mitt, men det har ikke kommet et pip fra dem.

Egentlig var ikke dette uventet. Jeg har lest diverse omtaler som kunder har kommet med, her på internett og etter det jeg har lest, har de ikke klart å levere på fastsatt dato i det hele tatt.

Hva hvis jeg hadde et firma som var avhengig av å få leveransene i tide? Jeg kommer nå til å kontakte bedriften som bruker dette firmaet, legge ved omtalene dette firmaet har fått og skrive at jeg kommer ikke til å handle fra dem sålenge de bruker PostNord.

Selve PostNord kommer til å få en ganske rasende telefon fra undertegnede i morgen og jeg kommer til å kreve at enten leverer de med engang, ellers kommer vi til å dra og hente pakken hos dem.

Hvis de ikke gir seg med å påstå at de har vært hos oss, kommer avisene til å ha en ganske god sak fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.