torsdag 23. mai 2013

Butterfly fingers og litt nytt

Har vært 2 travle dager på meg. Tirsdag var det Nails For You og i går var det tannlege.  Det har ligget og murret på venstre siden i munnen en stund og derfor fant jeg ut at jeg dessverre var nødt til å ta den tunge turen til tannlegen min igjen. Denne gangen var det ikke smertefritt, men smerteFULLT. Selv om jeg fikk godt med bedøvelse, gjorde det så vondt at jeg ikke hadde ræven nedi tannlegestolen overhode, men jeg overlevde hvertfall. Det er vel det viktigste...



En ny fotoveske ble det også. Denne er liten, men har plass til et systemkamera med objektiv. Jeg skal bruke dette når jeg bare skal ha kameraet og ett lite objektiv med. Det kan være litt stressende å gå med fotosekken fordi skal man ha tak i noe, er det å få ryggsekken av seg og fikse det en skal fikse for så få den på ryggen igjen.


En parfyme til samlingen min ble det også. Hvis dere damer ikke har forsøkt denne duften, har dere gått glipp av noe fantastisk. Jeg har ALDRI i mitt liv kjent en så god blomsterduft fra noen parfyme før. Parfymen dufter som min farmors hage, dvs en blomster- og roseduft som bare ER sommer og gir hvertfall meg minner om deilige sommerdager hos min farmor.

LØP TIL NÆRMESTE PARFYMERI/CUBUS OG SPØR ETTER YVES SAINT LAURENTS "PARIS". 

Importørene har sluttet å ta inn denne parfymen, så hvis dere liker denne, er det om å gjøre å få tak i den nå før hyllene blir tomme.


En romantisk paraply ble det også. Jeg klarte å reise inn til sentrum uten paraply, jeg trodde jeg hadde den i vesken, men den gang ei. Jeg stakk en tur innom Bagorama eller Citybag, husker ikke helt, for å kjøpe en paraply og kom over denne til kr 249,-. Trodde egentlig den var mye dyrere da jeg så kvaliteten. 
Paraplyen er svart på undersiden og har mange fine detaljer.




Elsker denne paraplyen.
Måtte jeg aldri glemme den igjen noe sted...


Et par pene sommerbukser ble det også. Dette er ankelbukser, men siden jeg er så knøttende liten, passer de perfekt på lengden. Kanskje jeg skal kjøpe ankelbukser istedet for vanlige lange bukser. Er litt lei av å gå til sydamen min for hver eneste bukse jeg kjøper...












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.