fredag 3. mai 2013

Oida! Hm...

Uffda. Jeg holdt på med å lage noen bilder klare for å bruke dem i cameos og fikk derfor den gode ideen å sette sammen portrettene av Karen Mowatt og Ludvig Rosenkrantz. Bildene skal kuttes ved skulderhøyde slik at bare ansiktene er med på bildet. Jeg holdt lenge på med å få størrelsene til å stemme i forhold til hverandre for så å blende dem sammen. Problemet  var at jeg var så konsentrert med å få den øverste delen av bildet til å passe sammen at jeg ikke la merke til hvordan de nederste delene havnet i forhold til hverandre. Jeg fikk et skikkelig latterkick da jeg etterpå la merke til hva jeg egentlig hadde gjort...

Av og til kan det bli overraskende resultater...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.