torsdag 30. mai 2013

"Stor" ordre

I morgen kommer det inn en liten stor ordre på cameoene som jeg har laget. Jeg har fått solgt en del utenom også, selv om ikke smykkene offisielt er lagt ut for salg enda. Det er fotograferingen av smykkene som gjenstår.

Lignende på disse, bare mer originale

Det er helt tullete. Jeg får skikkelig prestasjonsangst for hver bestilling jeg får inn. Blir visst aldri vant til at folk setter pris på tingene jeg lager. Det er vel selvtilliten som er årsaken tenker jeg.

Dinner!

I dag ble det skikkelig gammaldags husmannskost til middag, nemlig SPEKESILD. Det var rågodt. Av og til må det enkel mat til for at man skal sette pris på de mer avanserte middagene. Hehe. Vi inntok måltidet på terrassen til lyd av glade fugler og bilkjøring. Jeg savner faktisk lyden av glade mennesker på stranden, slik vi har i Rosendal, men jeg skal en tur inn dit litt senere når sommervarmen og solen virkelig slår til. Ingenting er så deilig som å slange seg i solstolen med et glass med kald hvitvin eller øl. Da er livet godt å leve da.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.