mandag 20. mai 2013

Uspiselig

Siden vi var veldig late idag, bestemte vi oss for å prøve Det Gode Havs Fiskegryte i dag. Aldri mer! Retten var totalt uspiselig. Fisken var så tørr at jeg nesten ikke klarte å svelge den. I tillegg var det fullt av bein. Til og med jeg hadde klart å lage bedre fiskegryte enn det der. Jeg håper virkelig ikke at de andre rettene til Det Gode Hav er like dårlig. Da har de et problem...

Nei, nei, nei!!!!

I dag var det endelig fint lys til å fotografere smykkene. Jeg hadde brukt god tid på å rigge kameraet, silken og blondene lagt på bordet, støttet opp av noen bøker og kameraet innstilt på riktig blender. SÅ begynte det å regne. Er ikke det typisk? Jeg måtte bare pakke sammen igjen, men jeg gjør et nytt forsøk så snart været blir perfekt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.