fredag 31. mai 2013

GNAGSÅÅÅÅR!!!

Himmel så vondt det gjør. Føttene mine er fulle av gnagsår (les: vannblemmer) etter at jeg forsøkte å gå ut noen sko som jeg skal bruke i ferien. Skoene har 10 cm hæl, men det er ikke det som er problemet. De er faktisk veldig god å gå med når det kommer til høyden på hælen, men de GNAGER. Grunnen er nok at de er litt for store. Jeg bruker 35, men disse er i 36. Jeg hater å ha så små føtter. Det er så vanskelig, for ikke å si umulig å få tak i høyhælte sko i så små størrelser. Derfor blir det til at jeg må stappe i hælkapper, såler og bruker 2 par sokker (hvis det er spasersko).


No, it is not.
It is a blessing from hell!

Jeg har hvertfall ikke gitt opp skoene. De skal gåes inn og jeg SKAL bruke dem når vi skal på ferie.

Basta (tror jeg...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.