torsdag 30. mai 2013

Sommerkonkurranse del 2

Denne gangen er det en gåte. Hvis du ikke allerede vet svaret etter å ha lest oppgaven, kan du google ordet "gåter", da skal du finne svaret.

Kjært barn

Foruten at de selvsagt er å finne i samme ordbok, hva annet binder disse ordene sammen og gjør dem til en helt spesiell gruppe?

Flor - lime - Irak - rep - alle - mot - senga



Fasiten blir lagt ut når konkurransen er over.

Du kan svare på oppgaven på Facebook, i kommentarfeltet under her eller maile meg på moffeliten.blogg ( at )outlook.com

Denne oppgaven pluss oppgave 1 kan du svare på helt til trekningen den 20. juni. Som vanlig gjelder det ikke å være raskest ute med riktig svar. ALLE som deltar er med i trekningen av et NIKON COOLPIX S27100.


8 kommentarer:

  1. Denne var vanskelig. Jeg vet faktisk ikke

    SvarSlett
  2. De er alle navn på personer? Hvis du leser baklengs alså

    SvarSlett
  3. Jaaa, nå så jeg det. Da svarer jeg navn jeg også. Takk Kaffa.

    SvarSlett
  4. Alle er personnavn baklengs :)

    SvarSlett
  5. Marianne Bukkøy3. juni 2013 kl. 21:48

    Kjært barn har mange navn... Alle orda er navn på personer baklengs.

    SvarSlett
  6. Navn som er skrevet baklengs :-)

    SvarSlett
  7. Alle er navn hvis du leser dem baklengs :)

    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  8. Alle ordene er navn om en leser dem baklengs.

    Hilsen Snefrid

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.